Search
Close this search box.

شرح موقعیت شغلی:  کارشناس امور اداری ( تهران )

ما  در هواپیمایی آوا به دنبال فردی پر انرژی ، مسئولیت پذیر و فعال هستیم اگر دوست دارید تجربیات کاری دیگران را بهبود بدهید  این شغل مناسب شماست شما با برنامه ریزی صحیح و دقیق و همچنین پاسخگویی به نیروهای انسانی فعال در این حوزه  بهترین تجربه را برای آن ها خلق می کنید.

  • آشنا به ماژول کارگزینی نرم افزار راهکاران 
  • آشنا به قوانین اداره کار و تامین اجتماعی 
  • تسلط به کار با کامپیوتر، اینترنت، ایمیل و مجموعه نرم افزارهای Office
  • تسلط به زبان انگلیسی 
  • آشنایی با اصول نامه نگاری و امور اداری
  • توانایی برنامه ریزی، مدیریت کار و زمان و گزارش نویسی
  • توانایی تهیه، تنظیم، ثبت و بایگانی اسناد، مدارک و صورتجلسه ها
  • مهارت در تایپ ده انگشتی به زبان فارسی و انگلیسی
  •  مهارت در به‌کارگیری سخت‌افزارهایی مانند پرینتر، اسکنر، ویدئو پروژکتور و…
  • داشتن روحیه قوی کار تیمی
  •  دارای روابط عمومی بالا و مهارت های ارتباطی موثر
  • توانایی انجام وظایف خارج ساعت کاری ( در صورت نیاز اضافه کاری ) 
  • انجام مکاتبات اداری و ارسال مصوبات، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های اداری به تیم‌های مربوطه
  • گردآوری و آماده‌سازی گزارش‌های اداری
  •  طراحی و بروزرسانی روش‌ها و فرم‌های اداری بر اساس استانداردها
  •  ثبت و نگهداری بانک اطلاعاتی و بایگانی سوابق خدمتی و اداری کلیه کارکنان به صورت نوشتاری و الکترونیکی
  •  ارائه پیشنهادات کاربردی به مدیر تیم برای ارتقاء بهره‌وری تیم اداری
  •  برقراری ارتباط سازنده با تمام همکاران جهت بهبود و راهبرد برنامه های سازمانی 
  • حفظ محرمانه بودن کلیه اطلاعات 
  • پرداخت حقوق توافقی بر اساس شایستگی های فردی
  • امکان عقد قرارداد بلند مدت
  • بیمه تامین اجتماعی 
  • وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی
  • امکانات آموزشی و توسعه فردی جهت افزایش سطح دانش و مهارت
  • فرصت همکاری با تیمی پویا و جوان  

نام(Required)
Drop files here or
Max. file size: 10 MB.