شرح موقعیت شغلی: کارشناس مالی و اداری

ما در شرکت هواپیمایی آوا در تلاشیم تا به کمک نیروهای متخصص، کاردان و ماجراجو که به دنبال ارتقای وضعیت شغلی خود و فتح افق‌های تازه هستند، به یکی از پیشرو و نوآورترین شرکت‌های هواپیمایی کشور تبدیل شویم. اگر مایل به آغاز همکاری با ما هستید و یا قصد دارید از فرصت‌های شغلی فعال مطلع شوید، می‌توانید روی تخصص مربوطه کلیک و با تکمیل فرم، با ما هم‌آوا شوید.

شرایط احراز عمومی
  • آشنا به ماژول کارگزینی نرم افزار راهکاران؛
  • آشنا به قوانین اداره کار و تامین اجتماعی؛
  • تسلط به کار با کامپیوتر، اینترنت، ایمیل و مجموعه نرم افزارهای Office؛
  • تسلط به زبان انگلیسی؛
  • آشنایی با اصول نامه‌نگاری و امور اداری؛
  • توانایی برنامه‌ریزی، مدیریت کار و زمان و گزارش‌نویسی؛
  • توانایی تهیه، تنظیم، ثبت و بایگانی اسناد، مدارک و صورت‌جلسه‌ها؛
  • مهارت در تایپ ده انگشتی به زبان فارسی و انگلیسی؛
  •  مهارت در به‌کارگیری سخت‌افزارهایی مانند پرینتر، اسکنر، ویدئو پروژکتور و موارد مشابه؛
  • داشتن روحیه قوی کار تیمی؛
  • دارای روابط عمومی بالا و مهارت‌های ارتباطی کارآمد؛
  • داشتن روحیه توانایی انجام وظایف خارج ساعت کاری (در صورت نیاز اضافه کاری).
شرح وظایف
  • انجام مکاتبات اداری و ارسال مصوبات، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های اداری به تیم‌های مربوطه؛
  • گردآوری و آماده‌سازی گزارش‌های اداری؛
  •  طراحی و بروزرسانی روش‌ها و فرم‌های اداری بر اساس استانداردها؛
  • ثبت و نگهداری بانک اطلاعاتی و بایگانی سوابق خدمتی و اداری کلیه کارکنان به صورت نوشتاری و الکترونیکی؛
  •  ارائه پیشنهادات کاربردی به مدیر تیم برای ارتقا بهره‌وری تیم اداری؛
  •  برقراری ارتباط سازنده با تمام همکاران جهت بهبود و راهبرد برنامه‌های سازمانی؛ 
  • حفظ محرمانه بودن کلیه اطلاعات.
تسهیلات ومزایا
  • پرداخت حقوق توافقی بر اساس شایستگی های فردی؛
  • امکان عقد قرارداد بلند مدت؛
  • بیمه تامین اجتماعی؛ 
  • وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی؛
  • امکانات آموزشی و توسعه فردی جهت افزایش سطح دانش و مهارت؛
  • فرصت همکاری با تیمی پویا و جوان.  

ارسال رزومه

فایل ها را به اینجا بکشید
Max. file size: 10 MB.